HTML

Bokononizmus

Vlágszemlélet, napi belső monológ, vagyis reflekció a külső-belső történésekre.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Kis gárdahadnagyom!!

2007.09.07. 19:59 romano

Miközben szedegetem össze lelkem széttört cserepeit, azért figyellek ám világ!  

Ma egy bőrfejű zaklatta az utasokat a metróban, szálasizott + zsidózott, lengette a fekete bőrkabátos karját, és belekötött egy "jól öltözött, ázsiai kinézetű" ( forrás MTI) férfiba. Egy szemtanú jelentette az esetet a a metró Déli pu.-i állomásán. De! Az utasok közül senki nem mert rászólni, esetleg megvédeni a "jól öltözött, ázsiai kinézetű" férfit, aki az első adandó alkalommal (mondjuk: a következő megálló) kimenekült a metrókocsiból.

Most akkor van fasiszta-náci veszély, vagy nincs? Gyurcsánynak, vagy Eörsinek van-e igaza? Netán Orbán Viktornak? Szerintem - ha érdekel valakit - ha már az emberek félnek egy ilyen idiótától (hányan lehetettek a metrókocsiban??? ) akkor veszély van, bizony. Persze lovagolhatunk a szavakon (gyia), és mondhatjuk, hogy nincs fasiszta (náci) veszély, csak  faszista veszély van, van 1 faszi kopaszra nyírva, hosszú fekete bőrkabátban, vagy éppen bombidzsekiben, vagy árpádsávos zászlóba burkolva, és beszarat egy rakás embert.   

Közben kicsit pátyolgatnom kéne magamat, mert nem lesz ez így jó. (lélek, cserép, darabokban) De ha ilyen és egyre ilyenebb lesz körülöttem a világ, akkor nehéz dolgom lesz. Tegnap kicsit elzsibbasztottam magam, sörözés egy baráttal, az jó. De ma itt ez a hír, és sajnálom, hogy nem voltam ott a metróban. Én egyelőre - kis gárdahadnagyom! - baromi bátor vagyok.Persze lehet, hogy csak addig, amíg egy ilyen faszista rá nem döbbent a tévedésemre.    

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igymegyez.blog.hu/api/trackback/id/tr18159887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása